> Klachtenregeling


Dagelijks werken wij hard om alle bestellingen snel en zorgvuldig te verwerken, en hierbij een maximale service te verlenen.

Uiteraard hopen wij dat jouw ervaring hierin bij ons positief is, en dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan is dit natuurlijk erg vervelend. U kunt dan gebruik maken van onze klachtenregeling. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Klacht melden
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven via de e-mail. Omschrijf duidelijk uw klacht en mail dit naar
info@fitness-import.nl.

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Uw klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u de afhandeling van uw klacht niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.